Dykaren Postat 13 juni 2014 Postat 13 juni 2014 Är det någon som har erfarenhet av Scartella cristata i allmänhet och specifikt om de har ätit glasrosor och/elle cyano?Här är en länk till artikeln som väckte mitt intresse:http://www.advancedaquarist.com/2012/9/fish Citera
skobeedoo Postat 13 juni 2014 Postat 13 juni 2014 Det låter jätte intressant.Någon som vet var man kan köpa? Citera
Dykaren Postat 13 juni 2014 Författare Postat 13 juni 2014 Jättetålig, revsäker, äter cyano och glasrosor, möjlig att odla... jag har sett den på en del listor från USA och då kostar den cirka 25 dollar så säg 250kr här hemma. Okej att den är rätt så ful, men det låter nästan för bra för att vara sant... därför jag gärna skulle höra av ngn med personlig erfarenhet. Citera
Blåbert Postat 13 juni 2014 Postat 13 juni 2014 Om folk vet om den (vilket vo gär nu) så lär bog en rättStor batch kunna omsättas...Vem tar hem? Jag tar två! Citera
Blåbert Postat 13 juni 2014 Postat 13 juni 2014 Vet inte hur man ser om nåt fonns hemma hos de jong, men den finns i sortimentet iaf Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.