Andreas Lange Postat 14 juni 2014 Postat 14 juni 2014 Möblerade om i karet idag och hittade till min förvåning den här:Någon som behöver 2cm mantis? :-)Passar på att rensa lite bland ormstjärnorna dessutom, de må vara små men det är ingen risk att de tar slut... Citera
Andreas N Postat 14 juni 2014 Postat 14 juni 2014 Grattis till dagens jackpott kul att få bort sådan bastard. Citera
Andreas Lange Postat 14 juni 2014 Författare Postat 14 juni 2014 Plockade upp en fireworm också (2-3cm), försöker bestämma mig om den är bra att behålla som städare. Citera
petnym Postat 14 juni 2014 Postat 14 juni 2014 ...ormstjärnorna gör väl ingen direkt skada, eller? Citera
Andreas Lange Postat 14 juni 2014 Författare Postat 14 juni 2014 Nä, ormstjärnorna är (så vitt jag har märkt än så länge) bara av den mindre sorten som fungerar som städare. Men mängden är lite åt invasionshållet, det sticker ut armar ur varenda litet hål på en del stenar. De hamnar nog ner i sumpen som rensare där istället. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.