Gå till innehåll

Inspirera mig, snälla?


MariaL

Rekommenderade inlägg

Hejsan, nu ska jag scapa om mitt akvarium, jag blev så sugen på att täcka hela bakväggen med LS och reeffoam , då jag har tröttnat på att inte komma åt att skrapa bakrutan...det ser inte kul ut. -poop- Jag har just nu ett vanligt rektangulärt 200 liters, men det slog mig att jag har ett trekantigt hörnakvarium stående...kanske det skulle bli lite roligare form på scapen?

Nu till frågan; Kan ni inte bomba mig med scapeförslag till trekanten? Jag har inte sett så många i den formen...inriktningen blir LPS, knappar, skivisar o div. mjukisar. Jag har en 250w MH så ljuset blir ganska starkt...

Ni som har hörnakvarie får hemskt gärna lägga in en bild! -thank you

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för inputen!

Vilket drömkar Maximum! Det kommer jag att följa noga.

Jag har fyllt ett 115 liters kar knökafullt med LS så här blir det bara äkta vara ;) ingen BTN...

Det blir helt klart en överflyttning till hörnkaret, som är lite mindre, men av nån outgrundlig anledning känns rymligare. Väntar bara på att Reeffoamen ska komma.

Ska så småningom starta en ny tråd...

Men jag vill hemskt gärna se mer bilder :kaffe:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Läckert!

Jag kanske ska förtydliga, det är kalkalger jag får på bakrutan, egentligen ska man väl inte klaga...;)

Men, jag hade designat med en svart bakgrund i åtanke och det stör mig...stenhårt att skrapa bort och nån korkskalle som lagt ett berg med LS ivägen -skrattar hysteriskt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...