Hermanbrute Postat 20 juli 2014 Postat 20 juli 2014 Hallå! Jag kör med pellets, flingor, nori och fruset. Fruset och flingor funkar fint men det är väl lite dåligt med näring i flingorna?Behöver tips på mat som är rikt på näringsämnen men som inte sjunker till botten lika snabbt som pellets gör Citera
hagbard Postat 21 juli 2014 Postat 21 juli 2014 Jag vet inte det jag? tror att flingfoder nuförtiden av bra märke är ypperligt foder..tar fisken flingor o pellets så är jag nöjd..man kan ju få magsår när de ratar de foder du nämner..står lite inför det nu..funderar på att prova rom och färsk blåmussla som man kan handla på ica Citera
Hermanbrute Postat 21 juli 2014 Författare Postat 21 juli 2014 Blir så mycket alger man inte vill ha på botten när pelletsen samlas där Citera
jacs Postat 22 juli 2014 Postat 22 juli 2014 Matar för mycket då om det ligger kvar. Jag matar med typ pellet tre dagar och fryst någon dag och så löper det på. Citera
Hermanbrute Postat 22 juli 2014 Författare Postat 22 juli 2014 Men min kirurg hajar inte att det kommer mat direkt. Så ja måste släppa i lite innan han fattar att det kommer mat. Flingor och fryst är inga problem. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.