psan Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Fungerar detta lika bra som osmosvatten? Några saker man ska tänka på när man använder det? /psan Citera
greger Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 Jag vet inte vad just den produkten är, men generellt sett känns ju såna där tillsatser lite grann som att "borsta tänderna med strösocker"Man ska alltså tillsätta ett kempreparat som då påstås binda vissa "onyttigheter" i vattnet, men i bästa fall så blir dom ju kvar i vattnet, om än i bunden form,eller?Frågan är väl om dom löser upp sig igen så småningom?En osmos vet vi ju tar bort mer än 99% av föroreningarna, och det blr nog betydligt billigare i längden! Citera
Ingvar Hellmalm Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 Instämmer till 100% Använd osmosvatten! Citera
psan Postat 16 oktober 2005 Författare Postat 16 oktober 2005 Får bli det då.. Hade tänkt det från början, men sedan såg jag ju att det var MKT billigare att starta upp så här.. Kanske får vänta lite till med att starta upp tills jag får lite mer pengar. Ingen billig hobby direkt.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.