backstrd Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Toppen! Roligt att dom verkar klara sig. Det finns gott om hysterix kvar så skiter det sig med den kan du hämta mer Citera
Vandal Postat 11 december 2014 Författare Postat 11 december 2014 Det blev ett gäng eremiter, sniglar, en acan/micro och en sixliner igår, så nu är finanserna slut till lön... Min pump och belysning ska vara på väg... Förhoppningsvis kopplas de in på måndag... Citera
Vandal Postat 14 december 2014 Författare Postat 14 december 2014 Innan jobbet kopplade jag in gyren, jäkla gött flöde och mycket bös som blev upprört... Gillar den redan! Ska bara lära mig ställa in den ordentligt nu... Lyckades redan få en liten våg... Imorgon hämtar jag clownerna och korallerna från gamla karet, kul att få tillbaka dem igen... Förhoppningsvis orkar jag med att sätta upp 300w razorn och ställa in den, men allt hänger på bakfyllan efter kvällens eskapader Citera
Vandal Postat 19 december 2014 Författare Postat 19 december 2014 Mycket nytt har flyttat in, clowner, koraller, borrar, mer eremiter och slutligen en blå tryckare... alltid drömt om att ha en sån, så jag tar chansen... skulle den bli elak får jag starta ett FO till den... Citera
Vandal Postat 20 december 2014 Författare Postat 20 december 2014 Ännu fler inflyttade... En centropyge acanthops, två nemateleotris magnifica och fem chromis vanderbilti... Lite jagade i början, men de höll sig undan från sixlinern som hävdat revir i hela karet... Iphonebild på sniskan Citera
Vandal Postat 2 januari 2015 Författare Postat 2 januari 2015 Det tuffar på, lite stressprick på fröknarna och tryckaren, så en ozonisator ska införskaffas... Lite bilder från luren, får se vilket håll de hamnar på... Citera
Rasmus Pedersen Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 [ATTACH=CONFIG]123294[/ATTACH]Vad är detta egentligen? Citera
Vandal Postat 2 januari 2015 Författare Postat 2 januari 2015 Vad är detta egentligen?gissningsvis nån form av protopalythoa grandis eller liknande, kom med stenen och sitter i en håla... Ca 3cm över huvudet... Citera
Vandal Postat 5 januari 2015 Författare Postat 5 januari 2015 mer inflyttat, vet att det går för snabbt men det rer sig... tre av mina damsels har gått under, en fjärde antagligen påväg =( men i övrigt ser allt tiptop ut...idag flyttade två favior, en turbinaria och en zebrasoma desjardini in, riktigt snygga grejer och fet och stor kirurg som redan går och tuggar alger... Citera
Vandal Postat 21 januari 2015 Författare Postat 21 januari 2015 Grannen har klagat till värden på "nåt ljud" tydligen har det blivit resonans i väggen av min gyre, så jag kan inte köra den på mer än 40% och inga vågor själv har jag inte hört det, men så kan det gå... Pumpen ger ju ett gött flöde ändå, men jobbigt att inte kunna använda den fullt ut... I övrigt tuffar det på finfint, har limmat rn del fraggar från moose och skaffat en del nya koraller... Nu ska det bara växa... Citera
Richard-Gbg Postat 9 november 2015 Postat 9 november 2015 Länge sedan du la upp en bildHur går det ?Ha de gott !Mvh Richard Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.