Julgran Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 1) Är det någon som vet var man kan köpa ca 100 x 100 cm högblankpolerad aluminiumplåt? Jag vill inte sabba originalplåten under huven.Jag har för mig att det finns en butik i Lunda industriområde i stockholm som säljer metallstänger och skivor. Är det någon annan som kan tänkas ha liknande saker liggandes på hyllan? Gärna i stockholmsområdet.2) Jag behöver även få tag på lite bitar av plexi för att "klippa och klistra" med. Jag tror en skiva i A4 storlek skulle funka. Finns det på Bauhaus eller liknande? Eller är det den lokala glasmästaren man ska kontakta? Citera
MattiasN Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 classe har små skivor av plexi, tror de är 20*30cm, kostar 30kr/st de är 2 eller 3mm, 4mm är mindre och typ en tia dyrare Citera
Niclas Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Annars finns också www.akriform.se i Stockholm, där finns allt inom plexi, skivor rör i alla färger. Citera
Guest lysröret Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 plåt och metall fins hos plåtslagaren. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.