Postat 20 november 201410 år Författare Nej blått ljus ser djuren. Men rött ljus upplever de flesta som mörker.attans då att jag inte har nått rött:)
Postat 20 november 201410 år attans då att jag inte har nått rött:)Ut och skruva av ett cykelbakljuse Med vänlig hälsning Ola.
Postat 20 november 201410 år Författare Ut och skruva av ett cykelbakljuse Med vänlig hälsning Ola.Haha Ja kanske. Eller får jag helt enkelt väääänta tålamod eller hur det stavas.. Nångång måste dom ju fram om det finns några
Postat 21 november 201410 år Författare Du har inget rött lock att sätta framför din lampa?Mvh Ola.Hm ja kanske,'får kika
Postat 28 november 201410 år Författare Har du tillsatt någon städpatrull?Nej inte än, ska dit med mer sten och sand, sen ska det få komma i snäckor:)
Postat 29 november 201410 år Författare Har du ingen bild på akvariet?Har inte lärt mig hur man gör kanske måste man vara betalande ?
Postat 29 november 201410 år Nej då. Starta en ny tråd och lägg till bild. Sedan kan du bifoga den i ditt inlägg.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.