Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat
  • Författare

Hm Hahaha bilden sne.. Men stenar och sand ska i ge gärna tips hur jag ska göra för det ska bli bra.. Ingen sump vanligt kranvatten

Postat

Hej! Snyggt! Nu är du på "g". När det gäller placeringen av stenen är mitt tips att redan nu tänka framåt med tanke på att placera framtida koraller. Scapen går så klart att ändra under resans gång :)

Mvh ante

Postat

Det kan bli mycket sten om du ska i med 10kg till.

Hur du inreder är en smaksak. Kolla bilder från andra och testa dig fram.

Postat
  • Författare
Det kan bli mycket sten om du ska i med 10kg till.

Hur du inreder är en smaksak. Kolla bilder från andra och testa dig fram.

vill ha mycket sten :) va har dom som riktmärke... hmm 1 kg sten per 10 liter eller nått sånt.. ja jag får se, kul med scaping, får hem planchen bak idag så slipper man se alla sladdar..

Postat
  • Författare
Är du nöjd med skummaren?

Supernöjd! kan inte vara mer nöjd..

Ja och planchen blev superbra

post-8669-144689349239_thumb.jpg

Postat
  • Författare
Supernöjd! kan inte vara mer nöjd..

Ja och planchen blev superbra

Hm undrar varför jag får bilderna på snedden hela tiden...

Postat
  • Författare

Hej

nu har jag äntligen köpt två clowner och mer sten och koraller.. Bla knappar

Postat
  • Författare

Fortsätter sin gillna gång.. Akvariet Har vart i gång med vatten en månad nu .. Alger börjar komma och Ormsjö stjärnor söta.

Nemo och Nemo trivs bra hoppas jag .. Men idag såg jag den lilla bajsade vitt?? Bra eller dåligt? Hos diskus är det dåligt..men kan ju inget om dessa.. Försöker bifoga några bildet..post-8669-14468935020763_thumb.jpg

post-8669-14468935019873_thumb.jpg

post-8669-14468935020117_thumb.jpg

post-8669-14468935020348_thumb.jpg

post-8669-14468935020569_thumb.jpg

Postat
  • Författare

Ska fota bättre bilder sen.. En putsarräka och lite snäckor är beställt idag från triton

Postat

Hej!

Hur är det med bänken till ditt akvarium, är den stabil eller gungar den om du gör något i akvariet exempelvis? Eller om du petar lite upptill på akvariet, får du det att röras då?

Postat
  • Författare
Hej!

Hur är det med bänken till ditt akvarium, är den stabil eller gungar den om du gör något i akvariet exempelvis? Eller om du petar lite upptill på akvariet, får du det att röras då?

Hej

japp den gungar om man tar i lite för mycket, vet inte varför men det verkar bara vara så:) din gör lika förstår jag?

Postat
  • Författare
Fortsätter sin gillna gång.. Akvariet Har vart i gång med vatten en månad nu .. Alger börjar komma och Ormsjö stjärnor😊 söta.

Nemo och Nemo trivs bra hoppas jag .. Men idag såg jag den lilla bajsade vitt?? Bra eller dåligt? Hos diskus är det dåligt..men kan ju inget om dessa.. Försöker bifoga några bildet..[ATTACH=CONFIG]122723[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122724[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122725[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122726[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122727[/ATTACH]

tjoho, fick visst med några bilder:)

Postat

Ser riktig fint

men jag får vara lite elak men det är för din egen skulle.

flytta lite stenerna från rutan bara för att kunna komma åt med en skrapa och rena rutorna annars kommer att bilda senare kalk alger och det blir svårt att komma åt, bara några cm inte mer beror på vilken skrapa du använder

annars det är läcker

MVH

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.