Gå till innehåll

Nybörjare Lido 120 bilder


Hella42

Rekommenderade inlägg

Det kan bli mycket sten om du ska i med 10kg till.

Hur du inreder är en smaksak. Kolla bilder från andra och testa dig fram.

vill ha mycket sten :) va har dom som riktmärke... hmm 1 kg sten per 10 liter eller nått sånt.. ja jag får se, kul med scaping, får hem planchen bak idag så slipper man se alla sladdar..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fortsätter sin gillna gång.. Akvariet Har vart i gång med vatten en månad nu .. Alger börjar komma och Ormsjö stjärnor söta.

Nemo och Nemo trivs bra hoppas jag .. Men idag såg jag den lilla bajsade vitt?? Bra eller dåligt? Hos diskus är det dåligt..men kan ju inget om dessa.. Försöker bifoga några bildet..post-8669-14468935020763_thumb.jpg

post-8669-14468935019873_thumb.jpg

post-8669-14468935020117_thumb.jpg

post-8669-14468935020348_thumb.jpg

post-8669-14468935020569_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Hur är det med bänken till ditt akvarium, är den stabil eller gungar den om du gör något i akvariet exempelvis? Eller om du petar lite upptill på akvariet, får du det att röras då?

Hej

japp den gungar om man tar i lite för mycket, vet inte varför men det verkar bara vara så:) din gör lika förstår jag?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fortsätter sin gillna gång.. Akvariet Har vart i gång med vatten en månad nu .. Alger börjar komma och Ormsjö stjärnor😊 söta.

Nemo och Nemo trivs bra hoppas jag .. Men idag såg jag den lilla bajsade vitt?? Bra eller dåligt? Hos diskus är det dåligt..men kan ju inget om dessa.. Försöker bifoga några bildet..[ATTACH=CONFIG]122723[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122724[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122725[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122726[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]122727[/ATTACH]

tjoho, fick visst med några bilder:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser riktig fint

men jag får vara lite elak men det är för din egen skulle.

flytta lite stenerna från rutan bara för att kunna komma åt med en skrapa och rena rutorna annars kommer att bilda senare kalk alger och det blir svårt att komma åt, bara några cm inte mer beror på vilken skrapa du använder

annars det är läcker

MVH

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...