crille_hallden Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Hej!Mitt magnesium värde är lågt, 1260.Skulle behöva höja lite och lokala djurbutiken har inte enbart mag.Googlade lite och hitta de en 25 kg säck... :-)Bara nyfiken om någon vågat testa, utgår ifrån att det inte är labb-renlighet? :-)http://www.granngarden.se/DeLaval/Dammbindning-Magnesiumklorid%2C/p/1011198_BASENågra förslag om jag kan handla någonstans utanför saltakvaristiken, mindre mängd för att tillsätta och kontrollmäta.Tack så länge. Citera
Mr_Ewing Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Jag har testat med den kvalitén och kan bara konstatera att jag inte märkte någon skillnad. Citera
Andreas N Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Skulle inte anv det.... Renhetsgrad under normal standard... Citera
Andreas N Postat 18 december 2014 Postat 18 december 2014 Om renhetsgraden är 90% så häller man ju i 10% av något annat som kan va skadligt i långa loppet. 1260 är hyfsat normalt så ingen panik över det värdet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.