Daniel Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 hej allihop.. nu ska jag bli sambo och flytta med mig mitt kar.. jag har en 200liters tank med ungefär 50 kg sten, lite fiskar och några mjukisar.. hur ska jag tag mig tillvägs? alla tips är välkommnaplus. Är det någon (eller några) i malmö område som jag skulle kunna låna plastdunkar ifrån?tackar tackarmvhDaniel Citera
Addonic Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Tjena, är det så att du behöver 2st vattentunnor med lock på vardera 200L, så har jag 2st helt nya om du vill ha som jag hade till att fylla upp osmos i när jag drog igång mitt nya kar... För dom står mest och tar plats här nu, så behöver du så är dom dina....bor 7km söder om Landskrona i häljarp. Citera
wrang Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 När jag flyttade så skaffade jag mig siraps spänner/hinkar med lock från bageriet. De köper Sirap i 25 liters spänner så dessa kunde jag ta. Fick med mig 10st som ändå skulle kasseras. Kolla efter detta du med. Citera
Daniel Postat 28 oktober 2005 Författare Postat 28 oktober 2005 nu ska jag bli sambo och flytta med mig mitt kar.. eheh.. jag läste inte om när jag skickade inlägget.. det verkar som jag ska bli sambo med mitt kar.. det är jag redan! tack för tipsen alla, ska kolla upp med några bagerier här i malmö.. har du använd vanlig ättika när du rengörde de eller behövdes det något mer? tack för erbjudande om de två 200liters tunnor, kanske ska passa på.. jag hör av mig under nästa vecka..mvhdaniel Citera
Ingvar Hellmalm Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Jag har många 25L spannar med lock som bortskänkes. Hämtas Hörby Citera
Forsberg Postat 29 oktober 2005 Postat 29 oktober 2005 var bor du kan vara intreseradMvhMagnus Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.