Gå till innehåll

jag ska flytta..


Daniel

Rekommenderade inlägg

hej allihop.. nu ska jag bli sambo och flytta med mig mitt kar.. jag har en 200liters tank med ungefär 50 kg sten, lite fiskar och några mjukisar..

hur ska jag tag mig tillvägs? alla tips är välkommna

plus. Är det någon (eller några) i malmö område som jag skulle kunna låna plastdunkar ifrån?

tackar tackar

mvh

Daniel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena, är det så att du behöver 2st vattentunnor med lock på vardera 200L, så har jag 2st helt nya om du vill ha som jag hade till att fylla upp osmos i när jag drog igång mitt nya kar... För dom står mest och tar plats här nu, så behöver du så är dom dina....bor 7km söder om Landskrona i häljarp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nu ska jag bli sambo och flytta med mig mitt kar..

eheh.. jag läste inte om när jag skickade inlägget.. det verkar som jag ska bli sambo med mitt kar.. det är jag redan! :)

tack för tipsen alla, ska kolla upp med några bagerier här i malmö.. har du använd vanlig ättika när du rengörde de eller behövdes det något mer?

tack för erbjudande om de två 200liters tunnor, kanske ska passa på.. jag hör av mig under nästa vecka..

mvh

daniel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...