Gå till innehåll

GHL doser 2


PatrikD

Rekommenderade inlägg

I staterna är GHL doser 2 ute på marknaden. Är lite osäker om den finns i Sverige? Någon som köpt.

Alternativet till GHL är förståss Kore 5th som verkar väldigt bra. Men som jag förstått det så kommer man kunna kontrollera/övervaka GHL doser 2 från en webläsare. Då kan man ju ha kontroll över temperatur och dosering från sommarstugan. Vad jag förstår är detta inte möjligt med Kore5th?

Tacksam för all input om detta.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Pacific Sun ska släppa en sak som kallas "Cube". Men denna får man Wifi/internetförbindelse till alla Pacific Sun prylar man har och kan då styra dessa när man är bortrest.

Av det lilla jag sett så verkar dock GHL:s nya också bra! Rätt lik PS Kore 5th.

Det jag kan se som en fördel med PS är att de tar till sig nya idéer till mjukvaran deras kontinuerligt samt att de utvecklar väldigt mycket tillbehör till deras utrustning.

Som t.ex. AWC med DC-pumpar, droppdoseringsmunstycke & automatisk omrörning av flaskor med t.ex. kolkälla, spårämnen m.m.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fungerar ypperligt. Jätteskönt med larmet man kan sätta så att man blir medveten om att Ballingvätskorna börjar sina, temperatursensorn som även den har larm för kallt resp. varmt i karet.

Kalibreringen har inte rört sig alls sedan jag köpte den.

Väldigt nöjd helt enkelt. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...