Pasaputte Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Tur att det blev uptäkt men otur att det fungerar ej Oturidag tittade jag på UV lampan och såg att det blinkade , tog bort el och öppnade den och blev förvånad , det fanns vatten i lampan behållare , hur gick det tillvet jag ej men jag tror att det läckte genom den vita gummi runt glaset, eftersom UV är placerat utanför karetgår det och limma/reparera med silikon eller bara att köpa en ny UV????Tur att det blev inte en olycka. Citera
Peckoltia Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Oj, vilken tur att det inte hände något alvarligt, borde det inte gå att silikona då? Citera
Pasaputte Postat 2 januari 2015 Författare Postat 2 januari 2015 Hej Anja God fortsättningdet var tur att inte nåt alvarligt , vet ej om det kan men reparera med silikon eller tåta det på nåt sätt , därför hoppas nån som är kunnigt som kan hjälpa till på denna tråd!!!!jag vill ej göra nåt utan att vara säkert att det går ...MVH Citera
Stensson Postat 3 januari 2015 Postat 3 januari 2015 Är glaset helt så borde det bara vara packningen som är sönder.Vet inte riktigt vilket uv du har dock? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.