akejan Postat 8 januari 2015 Dela Postat 8 januari 2015 Idag fick jag hem min nya belysning till mitt 35 liters kar. Mycket imponerad så långt. 4 justerbara kanaler och "krispigt" ljus.Återkommer med fler synpunkter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akejan Postat 9 januari 2015 Författare Dela Postat 9 januari 2015 Jämfört med razorn så anser jag att spektrat från denna belysning ser bättre ut. Eftersom det finns fyra kanaler så är dessutom inställningsmöjligheterna fler. Tyvärr kan man inte ställa in mer än en tändning/släckning för varje kanal. Kör för tillfället med låg procent på alla kanaler men ska höja successivt.Får se om också korallerna gillar ljuset. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 9 januari 2015 Dela Postat 9 januari 2015 Bilder vore skoj att se. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.