vahagn Postat 2 november 2005 Postat 2 november 2005 Eller är det nåt annat? Min större ocellaris var knallorange när jag köpte den. Nu har hon (ja, jag får väl anta att det blir en hon), som förresten äter så pass att magen blir som en rund golfboll, börjat bli mer och mer mörkare, intill svart på hela överdelen av kroppen, medan den något mindre ocellarisen är fortfarande standard "orange". Citera
Lejonkungen Postat 2 november 2005 Postat 2 november 2005 Samma sak har hänt med min "hona" eller så har hon övergått från ocellaris till percula. Citera
vahagn Postat 2 november 2005 Författare Postat 2 november 2005 Det blev inga skarpa bilder, men ni fattar poängen....PS. Jag trodde också att det var percula, men enligt affären är det ocellaris.Nån som är clown-expert? Citera
Tias/Frida Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 ingen clownexpert här precis, men jag har läst och hört på många ställen att dom blir mörkare (nästan svarta) i den röda färgen när dom blir könsmogna. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.