MasterD Postat 5 november 2005 Postat 5 november 2005 Använder den sedan 4 mån och den fungerar utmärkt. Absolut inget att anmärka. Citera
elNico Postat 5 november 2005 Postat 5 november 2005 Har haft den i ett år, ganska nöjd men den är inte perfekt. Jag tycker den låter lite för mycket, jag har den inte i sump. Går iof att lösa med timer så den inte står o känner av varje "vågrörelse" Men den är prisvärd. Citera
Klubbsson Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Den bör kompletteras med backventil för att fungera, min slutar funka om höjdskilnaden blir för stor. Citera
Iksero Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 EL-Nico: Jag upplever samma ( har givare i huvudkaret), den smäller rejält emellanåt vid start/stopp däremellan och vid kontinuerlig drift så hörs den inte.Klubbson: Min är nyligen inhandlad: Fick med 2st backventiler & 1st pumslang med kopplingar för utbyte.//Iksero Citera
Mucken Postat 7 november 2005 Författare Postat 7 november 2005 Tack för att ni delar med er av era erfarenheter. jag har nu beställt en Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.