thompa81 Postat 13 februari 2015 Postat 13 februari 2015 Hej,Min sinularia har sett ut såhär i ett antal dagar nu. Vad göra?Den ser ut till att börja byta skinn eller ngt.Med vänlig hälsning,Thomas Citera
Andreas_Lindholm Postat 14 februari 2015 Postat 14 februari 2015 Thomas. Jag har ingen erfarenhet av Sinularia i mitt nuvarande akvarium. Men för några år sedan såg mina ut sådär när de ömsade och det kunde fortgå i flera dagar. Mina hängde dock i på det sättet. Men...mina sarcophyton drar ihop sig och ser dassiga ut på samma sätt. Och det pågår också i flera dagar sedan blir de fina igen En gång har jag varit med om att en liten vit krabba stört/ätit på sarcophyton men då syntes det också vävnadsskador. Är dina vattenvärden ok och inget stör den är det kanske ömsning du ser och då borde korallen se fint ut igen om några dagar.mvh ante Citera
thompa81 Postat 14 februari 2015 Författare Postat 14 februari 2015 Tack ante!Jo jag misstänker det med men det känns lite extra hängig nu. Får hoppas den repar sig. Lite halvskumt iaf. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.