Nemisis Postat 10 november 2005 Dela Postat 10 november 2005 Hej!!Kanske en konstig fråga men ändå.. Jag tyckte en av mina clowner såg sjuk ut och betedde sig konstigt. Jag fångade då in honom och satte över honom i ett karantän kar. Köpte sedan en ny clown till min hona. I början var allt frid och fröjd och allt var som vanligt, detta var i fredags. Märkte i måndags att hon inte riktigt simmade lika mycket som vanligt och nu simmar hon bara upp mot ytan mot vad jag tror är hennes spegelbild eller ligger still på botten. Kan de vara så att hon saknar sin tidigre partner eller att hon inte mår bra hon heller. De andra djuren e som vanligt.. Frågan blev kanske lång o svårförstådd men i enkelhet, sjuk eller kanske bara saknar sin partner?MvhFredrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Zavius Postat 12 november 2005 Dela Postat 12 november 2005 Jag tror att clowner kan känna sorg faktiskt. Min hona betedde sig konstigt och stannade i en håla nästan hela dagarna efter att hanen dött.Intressant detta... Mmm... men jag vet inte.Mvh/Alexander Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 13 november 2005 Dela Postat 13 november 2005 Vi får väl "hoppas" på att det är nånting i ditt vatten som gör att den inte mår bra!Annars har vi snart en anstormning av en ny yrkesgrupp: fiskpsykologer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hippo Postat 13 november 2005 Dela Postat 13 november 2005 en vecka efter att min anemon dog hoppade båda mina clowner ur karet kanske en ren tillfällighet eller så va det ett kolllektivt självmord Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nemisis Postat 15 november 2005 Författare Dela Postat 15 november 2005 Fiskpsykolog kanske vore något.. =) Hon har fått tillbaka sin vän igen då den anrda clownen dödades av min Blue devil.. Ska fan spola ned den jäveln.. Nej skämt o sido, ska snart köpa ett större kar o då får den va själv i de mindre karet.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SmallTown Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 en vecka efter att min anemon dog hoppade båda mina clowner ur karet kanske en ren tillfällighet eller så va det ett kolllektivt självmordMina clowner hade en sacrophyton som värd och när den blev för stor å jag sålde den "deppade" min hona i en grotta i nästan 2 månader. Så vem vet./Fredrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hippo Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Fiskpsykolog kanske vore något.. =) Hon har fått tillbaka sin vän igen då den anrda clownen dödades av min Blue devil.. Ska fan spola ned den jäveln.. Nej skämt o sido, ska snart köpa ett större kar o då får den va själv i de mindre karet..jag har oxå en blue devil .elakare fisk få rman leta efter.har oxå funderat på att skicka min på semester i kloakerna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nemisis Postat 20 november 2005 Författare Dela Postat 20 november 2005 Nu har den förbannade blue devil dödat min minsta clown med.. Nu ska den fan på semester i kloakerna börjar tröttna på den.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltmarcus Postat 13 februari 2009 Dela Postat 13 februari 2009 Hej!!Kanske en konstig fråga men ändå.. Jag tyckte en av mina clowner såg sjuk ut och betedde sig konstigt. Jag fångade då in honom och satte över honom i ett karantän kar. Köpte sedan en ny clown till min hona. I början var allt frid och fröjd och allt var som vanligt, detta var i fredags. Märkte i måndags att hon inte riktigt simmade lika mycket som vanligt och nu simmar hon bara upp mot ytan mot vad jag tror är hennes spegelbild eller ligger still på botten. Kan de vara så att hon saknar sin tidigre partner eller att hon inte mår bra hon heller. De andra djuren e som vanligt.. Frågan blev kanske lång o svårförstådd men i enkelhet, sjuk eller kanske bara saknar sin partner?MvhFredrikförut höll jag en clown ensam och varje dag simmade han efter rutorna och kollade spegelbilden som för dig. tror dom saknar sina partners.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.