Gå till innehåll

Ledsen clown??


Nemisis

Rekommenderade inlägg

Hej!!

Kanske en konstig fråga men ändå.. Jag tyckte en av mina clowner såg sjuk ut och betedde sig konstigt. Jag fångade då in honom och satte över honom i ett karantän kar. Köpte sedan en ny clown till min hona. I början var allt frid och fröjd och allt var som vanligt, detta var i fredags. Märkte i måndags att hon inte riktigt simmade lika mycket som vanligt och nu simmar hon bara upp mot ytan mot vad jag tror är hennes spegelbild eller ligger still på botten. Kan de vara så att hon saknar sin tidigre partner eller att hon inte mår bra hon heller. De andra djuren e som vanligt..

Frågan blev kanske lång o svårförstådd men i enkelhet, sjuk eller kanske bara saknar sin partner?

Mvh

Fredrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fiskpsykolog kanske vore något.. =) Hon har fått tillbaka sin vän igen då den anrda clownen dödades av min Blue devil.. Ska fan spola ned den jäveln.. Nej skämt o sido, ska snart köpa ett större kar o då får den va själv i de mindre karet..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

en vecka efter att min anemon dog hoppade båda mina clowner ur karet kanske en ren tillfällighet eller så va det ett kolllektivt självmord

Mina clowner hade en sacrophyton som värd och när den blev för stor å jag sålde den "deppade" min hona i en grotta i nästan 2 månader. Så vem vet.

/Fredrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fiskpsykolog kanske vore något.. =) Hon har fått tillbaka sin vän igen då den anrda clownen dödades av min Blue devil.. Ska fan spola ned den jäveln.. Nej skämt o sido, ska snart köpa ett större kar o då får den va själv i de mindre karet..

jag har oxå en blue devil .elakare fisk få rman leta efter.har oxå funderat på att skicka min på semester i kloakerna

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 år senare...
Hej!!

Kanske en konstig fråga men ändå.. Jag tyckte en av mina clowner såg sjuk ut och betedde sig konstigt. Jag fångade då in honom och satte över honom i ett karantän kar. Köpte sedan en ny clown till min hona. I början var allt frid och fröjd och allt var som vanligt, detta var i fredags. Märkte i måndags att hon inte riktigt simmade lika mycket som vanligt och nu simmar hon bara upp mot ytan mot vad jag tror är hennes spegelbild eller ligger still på botten. Kan de vara så att hon saknar sin tidigre partner eller att hon inte mår bra hon heller. De andra djuren e som vanligt..

Frågan blev kanske lång o svårförstådd men i enkelhet, sjuk eller kanske bara saknar sin partner?

Mvh

Fredrik

förut höll jag en clown ensam och varje dag simmade han efter rutorna och kollade spegelbilden som för dig. tror dom saknar sina partners..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...