Gå till innehåll

bottenborrning? hittar inte länken.. avstånd från hörnet


hbmannen

Rekommenderade inlägg

de får du veta senare.. :)

ja kommer att ha håldiameter 63mm iaf.. sen vill ja bara veta vart de ska borras för bästa hållbarhet..

Attans trodde att du skulle försäga dig :skrattar:

När jag hadde mitt borrat så var det 8cm ut från kanten detta var lite tajt från baksidan så jag ej tänkte att själva ställningen byggde 45mm så röret ner under karet tog i kanten på ställningen. Fick såga ut lite i regeln.

Mitt hål var oxså 63mm skall du köra med retur röret i detta hål med?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Attans trodde att du skulle försäga dig :skrattar:

När jag hadde mitt borrat så var det 8cm ut från kanten detta var lite tajt från baksidan så jag ej tänkte att själva ställningen byggde 45mm så röret ner under karet tog i kanten på ställningen. Fick såga ut lite i regeln.

Mitt hål var oxså 63mm skall du köra med retur röret i detta hål med?

:smiley17: . jo ja tänkte köra returen i samma.. alternativt att gå upp me returen bakom tanken för att sedan gå ner igen uppenfrån.. om du förstår hur ja menar?

kanske hamnar en squid där me,, vi får se om den e nått å ha..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hadde problem med slörp då jag körde med denna storlek på rör ner till sumpen men himmla praktiskt med allt i samma men sätter man en durso på det hela så borde det bli tyst.

Skall du ha en ytavrinnings låda runt röret och en Durso eller en förstorning som jag körde med

Squiden är nog lite varierande kvalite om man fattat efter andra skrivit men det är himmla tjäckt med denna

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...