hagbard Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Tänker mig att jag har vissa arter till byte som är stående på min sida..alltså en flik där som jag erbjuder byte av vissa korallarter som jag har mycket av tex...om någon går in på min sida ska de kunna klicka sig fram att jag har koraller att byta med..flikar finns ju att ta till..vad tror ni om det förslaget?Håller man sig uppdaterad är det ju bra..annars kanske man får massa Pm.s men då lär man sig att hålla sig uppdaterad hehe,, Citera
ormet Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 K&S är det som gäller på SG. Det är lite därför funktionen finns så att säga. För att Köpa, Sälja, Byta & Skänka. Citera
hagbard Postat 6 mars 2015 Författare Postat 6 mars 2015 jo det hajjar man ju..men man kan inte svara på inlägg?Tänker mig mer en flik på pers..som talar om för intresserade vad jag har..o få igång bytessvängen mer än annars till träffar..men det kanske är en dålig tanke? Citera
patan76 Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 jo det hajjar man ju..men man kan inte svara på inlägg?Tänker mig mer en flik på pers..som talar om för intresserade vad jag har..o få igång bytessvängen mer än annars till träffar..men det kanske är en dålig tanke?Toppen idé tycker ja bra där hagbard;-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.