Fredrika77 Postat 11 mars 2015 Postat 11 mars 2015 Annars väldigt matglad och pigg rackare och i dag har han slutat äta och den lilla vita fläcken täcker nu stor del av ryggen :-( Citera
Fredrika77 Postat 11 mars 2015 Författare Postat 11 mars 2015 Det här blev väldigt sorgligt. Såg till min förtjusning att putsarräkan äntligen får putsa mandarinen. Men då ser jag att mandarinen inte lever längre :-( Citera
Fredrika77 Postat 12 mars 2015 Författare Postat 12 mars 2015 Ja verkligen sorgligt :-(någon som kan ha någon aning vad den kan ha drabbats av ? När jag ser att putsarräkan till slut får tag på mandarinen så är det försent och jag ser att putsarräkan tar ut "skräp" från gälarna på mandarinen så funderar jag om det kan vara någon Gälparasit eller så. Citera
flash Postat 12 mars 2015 Postat 12 mars 2015 Ser onekligen ut som en sjukdom av något slag typ svamp.Putsar räkor hittar alltid lite parasiter att plocka men tror inte det var orsaken.Alltid tråkigt med dödsfall. RIP. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.