Johan Postat 26 mars 2015 Postat 26 mars 2015 Då var det dax!flyget går på tisdag, målet är krabi och railay beach!sedan vidare till phi-phi, koh ngai samt koh lanta ,har minst en snorklingstur inlagd koh Haa, och hoppas på att kunna komma i väg på en till koh rok,har varit på koh ngai tidigare och vet att utanför hotelstranden finns ett fin fin rev Citera
Johan Postat 26 mars 2015 Författare Postat 26 mars 2015 Tackar...Tackar.det ska bli skönt!Du och familjen får ha en trevlig påsk! Citera
Axxe Postat 26 mars 2015 Postat 26 mars 2015 Detsamma! Här får man väl hoppas på plus hela dygnet någongång iaf Bygga kaninburar... suck. Men det leder till något bra längre fram iaf Citera
Stocken Postat 27 mars 2015 Postat 27 mars 2015 På Koh Rok är det riktigt bra! Har varit där två gånger och det var super. Musslor som var en halvmeter över manteln, barracudor, clowner, kirurger, kejsare och fjärilsfiskar. Stötte på en stor brun havsabborre och flera muränor. Citera
Johan Postat 27 mars 2015 Författare Postat 27 mars 2015 Tack stocken för tipset, kanske får göra en liten Prio ordnings ändring då Citera
Stocken Postat 28 mars 2015 Postat 28 mars 2015 Från Koh Lanta så går det båtturer till Koh Rok och dom har även en tur som heter typ 5 stop snorkeling eller liknande. Kul stop med bland annat Emerald Cave, mjukis rev, rev från land och mer sps dominerade rev. Missa inte varanerna på Koh Rok. På Railey tycker inte jag att snorklingen var någon höjdare men annars nice ö. Koh Samui hade jag också riktigt nice snorkling på och i närheten. Men dit skulle väl du inte nu? Fick världens bästa hummermiddag av deras borgmästare när jag var där =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.