Beppe Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Min dotter la ner en handduk i mitt nyblandade saltvatten. Kan man använda detta eller är det osäkert med tanke på eventuella tvättmedel och sköljmedel som kan finnas kvar i handduken? Citera
jens karlskrona Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Blanda nytt..Jag hade inte vågat chansa.. Citera
Wotan Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Jag har haft en handduk i ett kar med bara LS i utan några märkbara problem. Sniglar och div. annat har sprungit runt och varit pigga. Fast det är ju svårt att säkert säga om handduken avger något eller inte... Tror själv att det är liten chans att den skulle kunna inverka så mycket, men man vet ju aldrig. Blandar du nytt så är du ju säker på att det går bra och det är ju alltid skönt att veta... Citera
Beppe Postat 15 november 2005 Författare Postat 15 november 2005 Problemet är att jag blandade en stor sats av det sista saltet jag hade kvar hemma. Det borde ju vara så små mängder som skulle kunna avgetts den korta tiden den var i vattnet, så jag tror att jag bara är nojig som sagt ;-) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.