bigm82 Postat 6 april 2015 Postat 6 april 2015 Hejsan alla kunniga... jag har fått ett problem med mina returpumpar (tror jag) 😕 nu är det så att bär jag har båda pumparna igång blir det relativt snabbt översvämning i karet dvs dem tömmer mer o mer av "sumpen". Vad beror detta på? Är det skummarpumpen som inte pumpar lika mycket vatten eller vad kan det va? Det har funkat problemfritt i över ett år kan tilläggas. Citera
Sherwan Postat 6 april 2015 Postat 6 april 2015 Kontrollera avrinningen och hela vägen runt i sumpen ända till returpumparna, låter som något blockerar flödet och cirkulationen av vatten Citera
bigm82 Postat 7 april 2015 Författare Postat 7 april 2015 Kontrollera avrinningen och hela vägen runt i sumpen ända till returpumparna, låter som något blockerar flödet och cirkulationen av vattenHelt rätt ytavrinningen va igensatt av kalkalger o lite annat grönt ☺ Tack för tipset.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.