Conjor Postat 19 november 2016 Författare Postat 19 november 2016 Lite nytt Har nu bytt till Aquaforest salt och kol + fos och kör med deras AF Amino Mix + AF Build + AF Energy + AF Vitality Vatten bytet gjordes med 25 liter först väntade 8 dagar bytte 25 liter till och denna gång fick jag H2O som är hel kemiskt rent att blanda med laboratorier kvalllite allt ser mycket bra ut framförallt AF tillsatserna ser man effekt med. Citera
Conjor Postat 25 november 2016 Författare Postat 25 november 2016 26 september 2015 köpte jag en sådan här Nephthyigorgia sp Chili Coral och den lever fortfarande har varit ihopdragen ett antal gånger under denna tid och jag trott att den har varit på väg att dö men inte alltid kommit tillbaka och är hur fin som hellst nu häftigt alltså. Citera
Conjor Postat 27 november 2016 Författare Postat 27 november 2016 Lite inspiration samt Manks Kina Ljus över burken 1 Citera
hundben Postat 28 november 2016 Postat 28 november 2016 Hej möblerar om ofta va? Kollade efter arka stenen men den är inte kvar vad jag kan se. Undrar vart finns den att köpa o hur tycker du att den var att ha? Citera
Conjor Postat 28 november 2016 Författare Postat 28 november 2016 1 timme sedan, hundben sa: Hej möblerar om ofta va? Kollade efter arka stenen men den är inte kvar vad jag kan se. Undrar vart finns den att köpa o hur tycker du att den var att ha? Ja det blir en del möblering den torg för stor plats mera djur istället sålde den i helgen. Här köpte jag den: http://www.tritonakvarium.se/product/revpelare-2-torn Finns flera kolla runt där Citera
Conjor Postat 30 november 2016 Författare Postat 30 november 2016 Revkeramiken funkade bra det levande man stoppar i befolkar den efter ett tag Citera
Conjor Postat 14 december 2016 Författare Postat 14 december 2016 UPPGRADERING PÅ GÅNG Har idag beställt en Optowite burk 70X50X40 ca 140 liter och en bänk 80 cm hög kanske kanske hinner komma med Jultomten. 2 Citera
Conjor Postat 17 december 2016 Författare Postat 17 december 2016 Akvariet kom igår bänk ihopskruvad idag blir det blött och mycket stänk vid bytet nytt vatten står på vispning sand rensad nu väntar jag på lyffthjälp sen kör vi 1 Citera
Conjor Postat 17 december 2016 Författare Postat 17 december 2016 Allt jag gått bra burken uppe snurrar Citera
Conjor Postat 17 december 2016 Författare Postat 17 december 2016 Här slutar saga om detta Akvariet Och denna länk gäller från idag: Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.