Kubiken1891 Postat 28 juli 2015 Dela Postat 28 juli 2015 Jag är på jakt efter något mer att ha i lilla tanken. (hoppas på lev av 360L tanken i veckan)För tillfället har jag 2 små clowner + 1 eremitkräfta (samt minst 3 krabbor/kräftor som jag bara ser nån klo på ibland,nåt som kom med LS)Funderar på Pistol/Goby combon men kräver räkan tjockt med sand så den kan bygga el räcker mina ca 1cm?Sen nån form av algätare (Blenider?) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 28 juli 2015 Dela Postat 28 juli 2015 ligger bara stenen på bottnen så han inte kan gräva bort så det ramlar så funkar det. Den samlar ihop det den behöver. Kan dock bli kala partier på botten. den tar även fraggar o små stenar om du har sånt som står löst på botten. jag har ett par i mitt, kul att titta på men glöm att du ska bestämma scapen på botten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kubiken1891 Postat 28 juli 2015 Författare Dela Postat 28 juli 2015 K då blir det nog en räk/Goby combo Nån speciell Goby el funkar alla modeller?fast stora problemet verkar vara att få tag på Pistolräkan, verkar inte som någon här i sthlm har någon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 28 juli 2015 Dela Postat 28 juli 2015 oceanakvarium i gemla har nästan alltid par hemma. jag har en gul watchman och det funkar bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.