johnny1 Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 har nu 340 i calcium vill höja till 400-500 villket preparat märke ska jag använda ej för dyrt då jag i januari-februari ska köpa en kalkreactor av märke aqura care kalkreator 2 i samband med inbyggnad av akvariumi vägg som jag har fårt lov av bossen här hemmamvh johnny1 Citera
Vitamin Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Känns som det kan kvitta den tiden tills du köpt en reaktor. Om korallerna inte mår dåligt idag, så tycker jag du skall lägga pengarna på något annat istället... Citera
wrang Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Jag kör med TropicMarin Calsium funkar kanon. Kör med ca 4-6 skedar i veckan. Men detta beror helt på konsumtionen på Calsium i karet Citera
hbmannen Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 låt de va tills dess..men annars finns SALIFERT´s calcium..körde innan med det funkar oxo kanon.. kostar 325:-/L hos JR....räcker 4-ever.. Citera
acuario Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 låt de va tills dess..men annars finns SALIFERT´s calcium..körde innan med det funkar oxo kanon.. kostar 325:-/L hos JR....räcker 4-ever..Inte hos mig:arg: Citera
hbmannen Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 hmm jo men så har du väldans många fler stenisar å dubbelt så mycke vatten som ja har just nu..ja återkommer när min nya tank e igång, då kanske inte ens mixern eller reaktorn räcker längre Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.