Kulin Postat 17 augusti 2016 Författare Postat 17 augusti 2016 Oj va länge sen det var jag skrev här.... Ja du.. huven är byggd på enklaste sätt... färdiga hyllplans längder köpta i 2 meters längder, ihopsatta mee vinkeljärn å lite regel Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera
Kulin Postat 17 augusti 2016 Författare Postat 17 augusti 2016 Bytte idag ut mina 3 trogna MarsAqua mot tre stycken nya DsunY ledramper. Än så länge mycket nöjd... får se om ett par dagar.... kanske kompletterar med nån extra ramp I övrigt växer det på jäkligt bra... gick över till triton balling för en o en halv månad sen. Men börjar gå i reaktor tankar då det går drygt 240 ml balling per dag nu.... Skickat från min SM-G920F via Tapatalk 3 Citera
wrang Postat 17 augusti 2016 Postat 17 augusti 2016 Kan du köra alla 3 med samma styrning? Gillar ljuset i första bilden Vad heter modellen? /Christian Skickat från min iPhone 6s med Tapatalk Citera
Kulin Postat 19 augusti 2016 Författare Postat 19 augusti 2016 Japp. 1 styrning till samtliga. Du jag vet faktiskt inte om modellen heter nått speciellt...haha Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera
Kulin Postat 11 oktober 2016 Författare Postat 11 oktober 2016 Skickat från min SM-G920F via Tapatalk 3 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.