Postat 17 augusti 20169 år Författare Oj va länge sen det var jag skrev här.... Ja du.. huven är byggd på enklaste sätt... färdiga hyllplans längder köpta i 2 meters längder, ihopsatta mee vinkeljärn å lite regel Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Postat 17 augusti 20169 år Författare Bytte idag ut mina 3 trogna MarsAqua mot tre stycken nya DsunY ledramper. Än så länge mycket nöjd... får se om ett par dagar.... kanske kompletterar med nån extra ramp I övrigt växer det på jäkligt bra... gick över till triton balling för en o en halv månad sen. Men börjar gå i reaktor tankar då det går drygt 240 ml balling per dag nu.... Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Postat 17 augusti 20169 år Kan du köra alla 3 med samma styrning? Gillar ljuset i första bilden Vad heter modellen? /Christian Skickat från min iPhone 6s med Tapatalk
Postat 19 augusti 20169 år Författare Japp. 1 styrning till samtliga. Du jag vet faktiskt inte om modellen heter nått speciellt...haha Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.