Xanrag Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Nu har jag lagt vantarna på ett begagnat RSM 130D (kommer separat post med tekniska frågor om ett tag) där det följde med lite levande. Jag fick en lista och har googlat lite men vill bara verifiera att jag har det rätt så jag vet vad jag har i karet. Två av dom verkar väldigt medtagna också så jag undrar om dom ens lever.Jag behöver skaffa en bättre kamera, dom här är tagna med min mobiltelefon dessvärre..Trattkant.. ehm, Discosoma?Radioactive Dragon Eye? Ska visst vara giftiga.. hm.Toadstool Leather Mushroom - Fast ska den vara så prickig?Mer Discosoma? Kanske av annan typ än ovan?Rhicordea? Verkar lite ledsen.Är det bara "rötter" eller är det något som lever/levt?Någon sorts stenkorall, hur ser man om den lever?Scroll coral? Är den död?Acropora? Gissar att dom svarta är döda men vita kanske lever?Rhodactis?Euphyllia något?Kenyaträd - Okänd sortTacksam för all hjälp att identifiera sakerna närmare, man vill ju ha koll! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.