Gå till innehåll

Synpunkter om Triton Akvarium


MickeP

Rekommenderade inlägg

Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi jag skulle få uppleva detta av en som jag förstått det som, etablerad aktör på marknaden. Är det fler som varit drabbade, eller?

Beställde varor för en månad sedan i webbshoppen och betalade med kort, allt skulle finnas i lager men inget kom. Två veckor senare återkallade jag därför ordern och begärde pengarna tillbaka (efter ett par sporadiska och motsägelsefulla förklaringar från dom, med väldigt lång responstid). Nu ytterligare 2,5 vecka senare har inga pengar kommit än och de har inte svarat på påminnelse så nu har jag fått påpeka att måndag är sista dagen innan jag polisanmäler.

Ska inte detta vara en seriös leverantör, har jag fått en helt felaktig bild eller är detta bara en engångsföreteelse? Jag är helt förbluffad... Vill dock inte svartmåla dom helt (än) men ändå dels informera andra om att det kan gå snett hos dom och dels kolla om fler haft problem. Även om detta bara var på ett litet belopp strax under tusenlappen kommer ju iaf jag sannolikt aldrig att handla där via webben igen. Definitivt inte med direktbetalning iaf - i så fall mot postförskott.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...