sebastianboos Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 min ena clown, honan hon simmar nere i ena hörnet på akvariet och sen dyker hon ner i sanden på sidan och glider.. hehe ser nästan ut som om hon kliar sig eller så är det ett rengörnings sätt...??!?!?! har jag fel eller vad säger ni? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Fiskar brukar bete sig så när de har parasiter el liknande på kroppen. Fast då brukar de i och för sig klia sig på allt möjligt och inte bara på en enda plats. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Kliar sig, tror jag... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sebastianboos Postat 29 november 2005 Författare Dela Postat 29 november 2005 har kollat på den lite extra sen jag såg det och jag har inte sett den göra det igen, varken mot ngt annat eller sanden... däremot så var den inne i grottan och blev lite putsad av eldräkan... hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ingvar Hellmalm Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Cryptocarion igen?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sebastianboos Postat 30 november 2005 Författare Dela Postat 30 november 2005 Cryptocarion igen??hehe det är??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sebastianboos Postat 30 november 2005 Författare Dela Postat 30 november 2005 hmm, saltvattens klåda.. men det är inget som jag haft... får hålla extra koll då och kolla om jag ser ngt mer... för det har inte hänt sedan jag såg det igår... inte med ngn annan eller clown honan... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sebastianboos Postat 30 november 2005 Författare Dela Postat 30 november 2005 Förresten om man beställer en clownfisk genom sin handlare av en grossist.. i vanlig folkmun en vanlig clown( då jag själv menar: Amphiprion Ocellaris) är det då vanligt att man får en: Amphiprion Clarkii (gulfenad clown)... jag tycker inte att likheterna är så vanliga... Gulfenad clown: "vanlig clown" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.