SuperAquaMan Postat 26 november 2015 Postat 26 november 2015 Jag har köpt 3 stycken Dsuny ramper på 87cm styck till mitt sötvattenskar. När jag installerat dom och testar kanalerna så ger domifrån sig ett ljud, som ett elektriskt pipande på 400 Hz vilket är riktigt störande. När dom alla kanaler är på 100% så blir dom tysta men jag vill köra på runt 30% och det är just där dom låter som allra mest. Är det någon som haft det här problemet med dom?Jag håller på och skriver till deras kundsupport och dom gav ganska dåliga råd som att jag skulle lägga lim där ljudet kom ifrån för att få bort vibrationer. Fast det är inte vibrationer utan ett konstant tjutande som låter som man har tinnitus. Citera
SuperAquaMan Postat 1 december 2015 Författare Postat 1 december 2015 Alltså ingen på detta forumet som använder Dsuny ramper till något av sitt kar som kan säga om det låter eller inte från eran ramp? Citera
Xanrag Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Jag kör DSunY men kan inte direkt tycka det låter något, dessvärre låter skummaren mer. Jag kör med program som höjer/sänker ljuset enligt årstiderna så den är sällan med konstant sken. Citera
SuperAquaMan Postat 23 december 2015 Författare Postat 23 december 2015 (ändrat) Det är ju precis det som är problemet. När jag kör 100% på kanalerna låter dom ingenting. Men när det är under 100% så låter dom. Måste säga att deras kundsupport som tydligen skulle vara grym är ett jävla skämt. Ändrat 23 december 2015 av SuperAquaMan Citera
Xanrag Postat 25 december 2015 Postat 25 december 2015 Jag har haft bra kontakt med Rose Lee [rose@dsuny.com.cn], sen vet jag att det finns en reseller i UK också men om man inte köpt från honom så tror jag inte han ger support. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.