Lasse Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Går det bra för Lakers Krille -eftersom du vågar moppsa med värmlänningarna? 1 Citera
hagbard Postat 6 februari 2016 Postat 6 februari 2016 Lasse är uppmärksam! Det var ju karlskoga raggare på plats Citera
krille 55 Postat 7 februari 2016 Postat 7 februari 2016 Just igår gick det ju bra Lasse. Annars har det väl varit lite sådär på sista tiden. Kul att det gick så bra för er på träffen. Föreläsarna fick ju mycke beröm. Dom hette visst Lasse o Conny, känner jag dom? Citera
Lasse Postat 7 februari 2016 Postat 7 februari 2016 Av någon anledning vet jag var Lakers spelade i går kväll Farlig plats att vinna på Krille. Jag hann iväg innan slutsignalen som tur var. Vet inte om du känner dem - du har så konstiga bekanta Krille så det kan ju vara så MVH Lasse Citera
hagbard Postat 12 februari 2016 Postat 12 februari 2016 annars tyckte jag lasses nanokar han visade på bild var så imponerade! Strongt att du tog dig tid! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.