ikola Postat 15 februari 2017 Dela Postat 15 februari 2017 Nu har du fått till karet fint Gordan 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 15 februari 2017 Författare Dela Postat 15 februari 2017 tack Conny det börjar ta sig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 16 februari 2017 Författare Dela Postat 16 februari 2017 en morgon bild, ljuset håller på att dimmas upp 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 17 februari 2017 Författare Dela Postat 17 februari 2017 Idag hitta jag min nya fina fjäril död så tråkigt när fisk dör men fick han aldrig till att äta ordentligt provade allt RIP Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 17 februari 2017 Dela Postat 17 februari 2017 Usch vad tråkigt Gordan. Men det är ju känsliga fiskar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 17 februari 2017 Författare Dela Postat 17 februari 2017 Min ricordea käkar pellets Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 17 februari 2017 Författare Dela Postat 17 februari 2017 japp dom är ju känsliga och får man dom inte till att äta bra så är det kört denna kom ju direkt från havet och hann inte lära sig käka, men fattar inte varför den inte åt på korallerna så han fick i sig nått men inte ens det tog han. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 18 februari 2017 Författare Dela Postat 18 februari 2017 Idag var jag och en kompis hämta ett nytt kar+sump+pvc som jag/vi ska köra som fragg kar är mycket nöjd 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 20 februari 2017 Författare Dela Postat 20 februari 2017 dagens film https://www.youtube.com/watch?v=neZtT-vA3KA Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 21 februari 2017 Författare Dela Postat 21 februari 2017 dagens bild jag pressar ljuset, kör nästan på max och korallerna växer mer har jag märkt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 23 februari 2017 Författare Dela Postat 23 februari 2017 idag fick jag hem en ny acro från företagsakvarium rosa med blå toppar 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 24 februari 2017 Författare Dela Postat 24 februari 2017 morgon rulle https://www.youtube.com/watch?v=uHEOGtz40_o Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 26 februari 2017 Författare Dela Postat 26 februari 2017 dagens film https://www.youtube.com/watch?v=2ibx8tKjIqk&feature=youtu.be Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 5 mars 2017 Författare Dela Postat 5 mars 2017 mitt nya bygge ett kar som är måtten 130x63x29 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 7 mars 2017 Författare Dela Postat 7 mars 2017 en film tagen med nya telefonen https://www.youtube.com/watch?v=tRDHpGuqQNc Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 22 mars 2017 Författare Dela Postat 22 mars 2017 En film på mitt ena kar Citat 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 25 mars 2017 Författare Dela Postat 25 mars 2017 några bilder på mina koraller 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 26 mars 2017 Författare Dela Postat 26 mars 2017 dags filmen Citat 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 31 mars 2017 Författare Dela Postat 31 mars 2017 EN MORGON FILM VAD TYCKER NI? Citat 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 3 april 2017 Författare Dela Postat 3 april 2017 Idag köpte jag mig ett komplett kalkreaktor sätt ska bli gott och slippa balingen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 3 april 2017 Dela Postat 3 april 2017 Häftigt Gordan, kommer o tittar en kväll Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 3 april 2017 Författare Dela Postat 3 april 2017 det är bara du kommer conny ska bli gött att bara ha ett system + en normal sump tror mitt kar kommer må bättre av det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 3 april 2017 Författare Dela Postat 3 april 2017 En Kvällsfilm på mitt rsm250 Citat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 10 april 2017 Författare Dela Postat 10 april 2017 En morgon film på karet Citat 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 13 april 2017 Författare Dela Postat 13 april 2017 idag har jag vart iväg och fyllt på co2 tuben, är på 6kilo, ska börja experimentera idag med kalk reaktor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.