gordan_ Postat 13 april 2017 Författare Dela Postat 13 april 2017 hej nu har jag kopplat ihop kalkreaktor och får 6.6 i ph på utvattnet men har en sådan dator som jag kan ställa så magnetventligen slår av och på vad ska jag ställa in den på? tacksam för alla svar är helt noob på detta tacksam för alla svar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 13 april 2017 Författare Dela Postat 13 april 2017 (ändrat) när man ställer in proben i en Kalkreaktor vad ska det ligga på? är totalt noob nu har jag 6.6 i ph? vad ska vattnet ut ligga på??? behöver all hjälp med detta har en sådan dator som läser av ph med hjälp av en probe går att koppla magnetventligen till den men vad ska den vara inställd på ??? vh gordan tacksamma föralla svar? vh gordan Ändrat 13 april 2017 av gordan_ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 17 april 2017 Författare Dela Postat 17 april 2017 mätte värdena idag : KH 10.2 Calcium 440 magnesium : 13030 PH 7.08 Någon som har nå tips på vad jag ska göra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 17 april 2017 Författare Dela Postat 17 april 2017 Citat Citat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gordan_ Postat 15 maj 2017 Författare Dela Postat 15 maj 2017 Nu lägger jag ner denna tråd och ska skapa en ny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.