Misha Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Hej! Har köpt för 2 dagar sen en Novaculichthys taeniourus. Hade släppt in honom till akvarium å drog direkt till jobbet. Å nu har jag inte sett honom sen dess, vet att dom kan gömma sig i sanden. Frågan är va länge tid dom kan i så fall va under sanden?? Han är på ca 7cm akvarium är 450 liter. Nån som har tips? Citera
Ouscazz Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Rock Mover Wrasse. har du läst på innan du köpte den? http://www.fishchannel.com/fish-magazines/aquarium-fish-international/april-2011/dragon-wrasse.aspx Citera
flash Postat 2 mars 2016 Postat 2 mars 2016 Har haft en sådan och min grävde ner sig i sanden på kvällen.Ibland även dagtid.Men han kom alltid fram när jag matade. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Misha Postat 2 mars 2016 Författare Postat 2 mars 2016 Har hittat honom :))) å allt är bra:) tack för svaret :))) å jag har läst på vad är det för typ innan jag köpte han:) 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.