hippo Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 det växer någonting gult på en sten ser precis ut som tvättsvamp kan det vara det???och isåfall e det bra eller dåligt.ska se om jag kan få upp lite bilder imorrn Citera
petrol Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Det är bara bra. Filtrerar vattnet. Jag har själv ganska mycket, mest under/mellan stenarna. Citera
Forsberg Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Jag har en massa vit svamp som växer hej vilt i dom lägre ljussonerna i mitt kar .Har en dvärgkejsare men vad jag har sett är han inte intreserad av dom, har fått för mig att dom brukar gilla svampGod JulMvhMagnus Citera
hippo Postat 27 december 2005 Författare Postat 27 december 2005 kan det här vara tvättsvamp eller vad e det?? Citera
petrol Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 kan det här vara tvättsvamp eller vad e det??Ser ut så. Om du känner försiktigt på den så ska den kännas som en tvättsvamp Tänk på att den dör/kan dö om den exponeras för luft. Citera
hippo Postat 28 december 2005 Författare Postat 28 december 2005 Ser ut så. Om du känner försiktigt på den så ska den kännas som en tvättsvamp Tänk på att den dör/kan dö om den exponeras för luft.ok då låter jag den vara kvar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.