Postat 3 maj 20178 år Författare Det har varit nästan två månader sedan jag har använt Triton Metoder och gissa vad, verkligen fungerar !!! Förutom Nitrat Ändrat 3 maj 20178 år av Martin B
Postat 5 maj 20178 år Författare Någon som vet varför min Acropora dör? Med vänlig hälsning, Martin Ändrat 5 maj 20178 år av Martin B
Postat 5 maj 20178 år Jag är inte direkt erfaren med acro, men den står på botten verkar det som....för lite flöde och/eller ljus är det som först kommer upp i huvudet. Svajande KH?
Postat 5 maj 20178 år Författare 47 minuter sedan, BatmanGefle sa: Jag är inte direkt erfaren med acro, men den står på botten verkar det som....för lite flöde och/eller ljus är det som först kommer upp i huvudet. Svajande KH? KH är stabilt pga jag använder nu Triton Metod, andra Acros står på botten också.
Postat 5 maj 20178 år Författare Jag har 3 lampor med bra ljus spridning och alla Acros trivs bra, på samma sten som den på bilden sitter en annan Acro som trivs och växer väldigt bra.
Postat 11 maj 20178 år On 2017-05-03 at 22:54, Martin B sa: Det har varit nästan två månader sedan jag har använt Triton Metoder och gissa vad, verkligen fungerar !!! Förutom Nitrat Bra grejer! jag är också nöjd =)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.