Martin B Postat 3 maj 2017 Författare Postat 3 maj 2017 (ändrat) Det har varit nästan två månader sedan jag har använt Triton Metoder och gissa vad, verkligen fungerar !!! Förutom Nitrat Ändrat 3 maj 2017 av Martin B 1 Citera
Martin B Postat 5 maj 2017 Författare Postat 5 maj 2017 (ändrat) Någon som vet varför min Acropora dör? Med vänlig hälsning, Martin Ändrat 5 maj 2017 av Martin B Citera
BatmanGefle Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Jag är inte direkt erfaren med acro, men den står på botten verkar det som....för lite flöde och/eller ljus är det som först kommer upp i huvudet. Svajande KH? 1 Citera
Martin B Postat 5 maj 2017 Författare Postat 5 maj 2017 47 minuter sedan, BatmanGefle sa: Jag är inte direkt erfaren med acro, men den står på botten verkar det som....för lite flöde och/eller ljus är det som först kommer upp i huvudet. Svajande KH? KH är stabilt pga jag använder nu Triton Metod, andra Acros står på botten också. Citera
BatmanGefle Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Jag måste få fråga varför du har ljuskrävande acros på botten..? Citera
Martin B Postat 5 maj 2017 Författare Postat 5 maj 2017 Jag har 3 lampor med bra ljus spridning och alla Acros trivs bra, på samma sten som den på bilden sitter en annan Acro som trivs och växer väldigt bra. Citera
Alessandro Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 On 2017-05-03 at 22:54, Martin B sa: Det har varit nästan två månader sedan jag har använt Triton Metoder och gissa vad, verkligen fungerar !!! Förutom Nitrat Bra grejer! jag är också nöjd =) 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.