crille Postat 26 december 2005 Dela Postat 26 december 2005 hittade en sån här goding i en sten,när jag satt o lyste på kvällen,fick upp den,phuhttp://shop.uwphoto.no/detail.asp?product_id=rsv019cd07 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 27 december 2005 Dela Postat 27 december 2005 Thusigt. Jag hoppas du inte tog i den med fingrarna Men det hade du nog märkt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 27 december 2005 Författare Dela Postat 27 december 2005 nä,ja tog upp stenen den satt i och drog ut den med en tång,hatar allt vad maskar heter,även på land.fina bilder på sidan jag länkade till förresten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 27 december 2005 Dela Postat 27 december 2005 dom flesta av maskar är ju nyttodjur som gör stor nytta som "sopgubbar", men det finns ju några fulingar, också som kan käka på korallpolyper bl.a.Men om dom blir riktigt stora kan hjag hålla ned om att dom är lite äckliga! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.