Postat 26 juni 20169 år Hur tar jag isär höljet runt pumpen för att få bort skit som satt sej i vägen för impellern, går det över huvud taget? Den funkar inte som den ska just nu och måste rensas ordentligt och jag behöver hjälp!!!
Postat 26 juni 20169 år Ta bort pumpen från hållaren den uformade bänd försiktigt sedan vrider man på båda halvorna.
Postat 26 juni 20169 år Författare Ok får försöka för som den är nu funkar inte den för både oväsen och gör sugvirvlar är väl en massa kalk ivägen efter den tid den varit igång nu
Postat 26 juni 20169 år Författare Fick isär den. Tror kontrollen slutat fungera som den ska, den verkar inte gå att ställa in längre....
Postat 26 juni 20169 år jag rekomendera först att lägg den i Ätika i några timmar efter det testa om den fungerar, vilken model är den ?
Postat 26 juni 20169 år Författare Det är den minsta 10, den är rengjord nu i bad med ättika pumpen fungerar men inte kontrollen.... Ändrat 26 juni 20169 år av Peckoltia
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.