Postat 15 november 20168 år Vet du hur länge den förra ägaren haft den? Kör du med nåt specialfoder? En av mina favoritfiskar [emoji106]
Postat 15 november 20168 år Tre månader. Fick tyvärr lyfta ur den eftersom de började bråka. Jag har en Zanclus kvar själv. Skickat från en iPhone 7+ med Tapatalk
Postat 16 november 20168 år Författare Den äter allt den fått hittills. stig hade ocean nutrition angel formula och det innehåller svamp så det ger jag, men äter även nori, flingor, pellets o annat fryst
Postat 16 november 20168 år Den äter allt den fått hittills. stig hade ocean nutrition angel formula och det innehåller svamp så det ger jag, men äter även nori, flingor, pellets o annat fryst Låter bra. Lycka till [emoji106]
Postat 16 november 20168 år Författare har under dagen flyttat ytterligare en del av korallerna. Så här ser det ut nu. fick dessutom ett bättre kort på "Gill". ligger en massa flisor o småbitar av sånt som gått sönder på botten. kommer att lägga upp en annons på överblivet när flytten är klar Ändrat 16 november 20168 år av krille 55
Postat 20 november 20168 år Författare Har hållit på det mesta av dagen med karet. Flyttat en hel del koraller och förberett för att flytta doserpumparna. Gjort nya nät för avrinningsfacket som ska testas i morgon
Postat 21 november 20168 år Författare Har hållit på nästan hela dagen med karet. nu är alla koraller överflyttade som ska med. det blev även en massa småbitar som blev över när det går sönder. får sammanställa när jag limmat upp allt jag ska ha o lägga ut en annons. mycke som ligger på botten. har att göra med limmning även i morgon. doserpumpen flyttad men ej startad ännu
Postat 21 november 20168 år Gott Christer, det kommer att bli fint. Och din Zanclus ser ut att gilla livet.
Postat 21 november 20168 år Författare Ännu så länge, vi får se va han säger på onsdag kväll när jag ska flytta över fisken. nu i kväll åt den först artemia o sen algerna jag skrapade bort från rutan
Postat 21 november 20168 år Jag har lärt mig att Zanclus är tuffa så det ska säkert gå bra. Min går ofta tillsammans med kirurgen och de äter sida vid sida.
Postat 24 november 20168 år Hur har det gått med flytten av fiskarna Christer?Skickat från en iPhone 7+ med Tapatalk
Postat 25 november 20168 år Författare Det va hur lugnt som helst. Tyvärr dog strigosus-kirurgen när jag började plocka upp stenen. Den blev tokstressad och simmade in i revet o tvärdog. Det gick på tio sekunder. Kan fisk få hjärtinfarkt?
Postat 25 november 20168 år Usch, vad tråkigt att höra. Skönt att det gick bra för övrigt. Hur reagerade Zanclus på sina nya kompisar?Skickat från en iPhone 7+ med Tapatalk
Postat 25 november 20168 år Författare det va hur lugnt som helst. brydde sej inte om dom två dvärgkejsarna ett dugg o alla åt en timme efter jag släppt i dom
Postat 25 november 20168 år Författare blev en plantation rom istället. har en jobbig helg framför mej när RSM-karet ska tömmas o skickas iväg. mycke som ska kopplas loss o märkas upp så köparen får ihop alla kablar igen
Postat 4 december 20168 år Författare Min dunkan stortrivs efter flytten. Har aldrig sett den så uppblåst
Postat 11 december 20168 år Författare Testar lite ny belysning. Tre 165w kinaled. Ser riktigt bra ut. Tror jag behåller dom där.
Postat 11 december 20168 år Är det bitar av en flakväxande lps nere i vänstra hörnet? Kniper gärna en bit om jag har vägarna förbi [emoji6]
Postat 11 december 20168 år Författare ja det är två sorter. cyphastrea chalsidicum och echinopora lamellosa har flera bitar av båda så hör bara av dej när du kör förbi
Postat 11 december 20168 år ja det är två sorter. cyphastrea chalsidicum och echinopora lamellosa har flera bitar av båda så hör bara av dej när du kör förbi Får ta det när jag åker förbi med firmabilen [emoji603] [emoji6] Är du vaken tidigt på morgonarna?
Postat 11 december 20168 år Tänkte mer om du har hunnit hem runt 06.30.. vi passerar då för att byta besättning uppe i ljungby..
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.