Kimozabe Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Hade tänkt köra med Seachem stressguarde och prime i karantänen + ammoniak alert. Försöker hitta Seachem cupramine om det skulle behövas oxå. Något annat som kan vara bra att ha hemma, något för att avmaska med etc? Mvh Kim Citera
runstenen Postat 3 oktober 2016 Postat 3 oktober 2016 Cupramine behöver du beställa på tex Ebay. Får inte säljas i Sverige. Syrepump/ar m iaf 2 stenar skulle jag rek. Citera
Kimozabe Postat 3 oktober 2016 Författare Postat 3 oktober 2016 @runstenen jag har 2 pumpar, 1 luftpump och 2 syrestenar för att kunna köra ttm. Sen har jag akvarium och belysning för att kunna låta allt gå 1 månad eller nåt innan det åker i karet. Det jag mest tänkte på är mediciner för behandling. Cupramine handlar jag på eBay, tack för tipset. Hur är det med andra bra att ha mediciner? Har sett att visa avmaskar sina fiskar tex. Mvh Kim Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.