Christer T Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Med min beg levande sten följde fragment av några stenkoraller. Nu har dom börjat växa ganska bra och jag börjar bli nyfiken på vad det är. Någon som kan säga eller våga sig på en gissning vad det är med ledning av dom ganska sunkiga bilderna nedan? På första bilden ser det ut som två koraller som sitter alldeles intill varandra. På den andra bilden är det möjligen samma som den översta på första bilden. Tacksam för alla gissningar! Citera
Vargklo Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Polyperna ser likadana ut som på mina Pocillopora.Se länken nedan om det känns lika:http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?pcatid=2362&N=0 Citera
joney Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 jag skulle gissa på en montipora, påminner lite om en montipora danae Citera
Dykaren Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Första bilden skulle kunna vara en Acropora. Det ser ut som den börjar få Acro-liknande skelett vid ett par polyper.... se topparna längst upp.Men det är mest en chansning... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.