metcrue Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Hej.Jag skall ha lite genomföringar i min sump och är kraftigt förvirrad när det gäller borrningen. Jag har två eheim pumpar som skall anslutas med 25mm rör och en Deltec som skall anslutas med 32mm rör. Har jag tänkt rätt, 25 och 32mm genomföring, 35 och 40mm hål i glaset på akvariumet? Jag skall ha fem hål sammanlagt, det gäller att det blir rätt:). Citera
wrang Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Kolla på aquaristic.net 25mm rör och 34mm hål32mm rör och 44mm hålSkönt att höra att du är på G med karet:smiley20: Citera
metcrue Postat 4 januari 2006 Författare Postat 4 januari 2006 Gött, jag kollade både där och i en gammal tråd här på SG men i den tråden blev det massa vidare diskutioner så jag blev bortfintad:). Klart man är på g, skall försöka beställa sumpen och lite mer PVC, sen är det mest små pill kvar. Citera
wrang Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Vet att du hadde funderingar på stream pumpar å så för att fiskar eller andra djur ej skulle fastna. Kolla i HB mannens tråd så har jag laggt in lite bilder på hur man kan gömma stream pumparna å ändå lätt kunna dona med dom Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.