yRaz Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 Har funderingar på att bygga om min sump. jag tänkte köra med dubbla sockor, skummare och deep sand bed i refugiumet. Kommer det att räcks som en bra fungerande sump lösning? eller skall man komplitera med något annat? Citera
Linnex Postat 30 november 2016 Postat 30 november 2016 Är det bästa lösning du är ute efter? Skippa sockorna och kör på Theiling Rollermat. Citera
yRaz Postat 1 december 2016 Författare Postat 1 december 2016 theiling rollermat funderade jag på men får nog inte plats så jag vill inte sjansa och köpa en Citera
Kimozabe Postat 1 december 2016 Postat 1 december 2016 Köpte en begagnad Rollermat men sålde den igen innan jag fick provat den. Jäklar vad stor den var. Tips är att gör en låda av papp så du ser hur mycket plats den faktiskt tar innan du köper en. Verkar vara en bra pryl dock. Mvh Kim Citera
yRaz Postat 1 december 2016 Författare Postat 1 december 2016 jo men har mätt o de rör sig om mm. men hade sagt till en här inne att ja skulle ta hans men han sålde den till en annan istället Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.